Poruchová služba

Poruchová služba je Vám k dispozici nonstop - máte-li problém s dodávkou tepla či teplé vody ( dispečinky jsou rozděleny dle oblastí ).

Nedodávka tepla či teplé vody může být způsobena poruchou na zařízení. V takovém případě Vám náš dispečer podá přesnou informaci o stavu opravných prací a termín

u předpokládaného obnovení dodávky.

Aktuální přehled poruch či odstávek je dostupný také v interaktivní mapě.

Dispečink SEVER - 266 753 850 (nonstop)

Bohnice; Bulovka; Čakovice; Černý Most; Čimice; Ďáblice; Hloubětín; Holešovice; Horní Počernice; Hrdlořezy; Invalidovna; Kbely; Kobylisy; Lehovec; Letná; Letňany; Libeň; Podvinný Mlýn; Prosek; Třeboradice; Vysočany

Dispečink JIH - 266 753 611 (nonstop)

Háje; Hostivař (prům. zóna); Chmelnice; Chodov; Jarov; Kamýk; Košík; Krč; Lhotka; Libuš; Litochleby; Malešice; Malešice, Kyje (parní); Modřany; Novodvorská; Nusle; Michle; Opatov; Pankrác; Petrovice; Písnice; Podolí; Roztyly; Rybníčky; Skalka; Solidarita; Spořilov; Strašnice; Třebešín; Vinohrady; Vršovice; Zahradní Město; Žižkov.

Pražská teplárenská a.s.

Partyzánská 1/7
170 00 Praha 7

Tel.:
+420 266 751 111
Fax:
+420 266 752 199
E-mail:
ptas@ptas.cz

Pražská teplárenská a.s. je členem skupiny EP Infrastructure

Bezpečný podnik